ČESKYENGLISHDEUTSCHFRANCAISPOLSKI
Hlavní strana Obchodní místa Kalendář akcí Nápověda Pro registrované
Návrat na hlavní stranu
Pořadatelé si vyhrazují právo změny termínu, programu, místa i účinkujících.
  Království perníku

Destinační management Moravskoslezský, o.p.s. [ Destinační management ]

ZÁMĚR SPOLEČNOSTI

Představu o tom, co to vlastně je "destinační management a z toho vycházející záměr společnosti nejlépe vystihuje definice tohoto pojmu uvedená ve Výkladovém slovníku cestovního ruchu:

"Destinační management - soubor technik, nástrojů a opatření používaných při koordinovaném plánování, organizaci, komunikaci, rozhodovacím procesu a regulaci cestovního ruchu v dané destinaci. Výsledkem takového procesu jsou udržitelné a konkurenceschopné produkty cestovního ruchu, společně sdílené logo, značka kvality, společný (sdílený) informačně - rezervační systém, tvorba cenové politiky, provádění výzkumu a sběru statistických dat z oblasti cestovního ruchu, iniciace partnerství soukromého a veřejného sektoru cestovního ruchu i podpora profesních spolků, sdružení a organizací. Součástí destinačního managementu je návštěvnický management, model LAC a tzv. spektrum rekreačních příležitostí."

Realizátorem by měla být organizace tzv. "Společnost destinačního managementu (DMC) - organizace zaměřená na management destinace v oblasti vytváření a prosazení destinace a jejích produktů cestovního ruchu na trhu, realizuje záměry destinačního managementu. DMC je zaměřena na vývoj a aktivní prodej hlavních produktů, koordinuje a řídí tvorbu produktů cestovního ruchu, cenovou politiku a aktivní prodej destinace. DMC je zpravidla podporována nebo vytvořena hlavními poskytovateli služeb v destinaci."


POSLÁNÍ

Sloužit regionu v oblasti zajištění koordinace dlouhodobě udržitelného rozvoje sektoru cestovního ruchu a tím zásadně napomáhat zvýšení jeho prodejnosti jako destinace na cílových trzích.


VIZE

Profesně orientovaná organizace, po jejichž kvalitních službách je poptávka od subjektů, zainteresovaných na rozvoji cestovního ruchu v regionu a to zejména díky intenzivnímu rozvoji tohoto sektoru, respektujícímu principy dlouhodobé udržitelnosti a tvořícímu významný podíl na zaměstnanosti a příjmech regionu.


PRINCIPY ČINNOSTI

· respektování a podpora principu partnerství, tedy vztahů, které jsou vzájemně výhodné pro zúčastněné strany,

· respektování a podpora již fungujících, positivní výsledky přinášejících vztahů, struktur a dělby práce v sektoru cestovního ruchu v regionu a jeho oblastech;

· diferencovaný přístup k jednotlivým oblastem, vycházející z potřeb, specifik a rozvojového potenciálu těchto oblastí

· maximální orientace na konsensuální přístup při řešení zásadních otázek rozvoje cestovního ruchu v regionu;

· maximální orientace na celostní (celoregionální) pohled na sektor cestovního ruchu a jeho rozvojové potřeby


ROLE

· identifikovat co nejpřesněji potřeby a požadavky potenciálních klientů (zejména turistů) a tyto potřeby a požadavky přeložit do formy prodeje schopných produktů, postavených na v regionu dostupných službách a atraktivitách

· nalézt spolehlivé dodavatele součástek požadované kvality - služeb, atraktivit - celkového produktu cestovního ruchu

· zajistit shodu těchto subdodavatelů na konečné podobě produktu, jeho značce a podílu jednotlivých subdodavatelů na konečné ceně produktu

· zajistit časové, nákladové a kvalitativní sladění dodávek dílčích částí produktu

· vytvoření značky dodavatele - destinace Severní Moravy a Slezska, jejíž prostřednictvím bude možno vytvářet požadovaný image regionu a jeho tržní pozici

· zajistit vhodný marketing (volba nástrojů pro prosazení se na trhu) a propagaci produktů a produktových balíčků (zajištění forem informovanosti, prezentace atd.)

· vytvořit systém prodeje těchto produktů (prodej přes tradiční kanály - cestovní agentury, prodej přes prostředníky a zprostředkovatele - ubytovatelé, informační centra, provozovatelé atraktivit atd., katalogový prodej, elektronický prodej - prodej přes internet).



STRATEGIE

Strategie je rozčleněna do 6 oblastí, vycházejících ze zadání, tedy na:

Vývoj produktů a produktových balíčků cestovního ruchu (tvorba konečných produktů a produktových balíčků cestovního ruchu zaměřených na vybrané cílové skupiny, opatřených svou vlastní značkou)

Propagace (zaměření se na propagaci destinace Severní Morava a Slezsko a produktových balíčků cestovního ruchu, na vytváření požadovaného pozitivního image turistického regionu jako celku a na prezentaci vlastní společnosti destinačního managementu)

Marketing (vytváření podmínek pro realizaci produktů na trhu, podpora rozvoje odborného potenciálu cestovního ruchu v regionu, rozvoj organizovaného cestovního ruchu, zajištění informačních potřeb a požadavků klientů ...)

Monitoring trhu (sběr, sledování a vyhodnocení statistických informací s následným vytvořením servisu pro zainteresované subjekty a partnery)

Organizace destinačního managementu v regionu (zajištění efektivně fungující organizace aktivit společnosti destinačního managementu a sektoru cestovního ruchu v regionu a spolu s partnery vytvoření systému organizace cestovního ruchu v regionu)

Financování činnosti destinačního managementu v regionu (bude zajištěno formou prostředků z veřejných zdrojů, z vlastní činnosti, ze služeb pro partnery, z donorských zdrojů a z podílu na předpokládaném růstu příjmů z cestovního ruchu)

KONTAKTNÍ ADRESA:

Destinační management Moravskoslezský, o.p.s.
Ing. Michal Sládek
Jeremenkova 485/13
703 00 Ostrava - Vítkovice
Česko (CZ)
tel: (+420) 599 529 930
(+420) 599 529 931-2
fax: (+420) 599 529 930

LOKALIZACE

DALŠÍ INFORMACE: http://www.tourisms.cz

AKTUALIZACE: uživatel č. 685 org. 56, 02.09.2005 v 08:40 hodin

Podle druhu akce:
Místa konání:
Programová nabídka:
Kontaktní adresa:
Kam na Pardubicku s.r.o.
Zámeček č.p. 38
533 52 Ráby u Pardubic
tel. (+420) 466 612 474
Důležitá upozornění:
  • Prodej vstupenek se uskutečňuje dle smlouvy mandátní jménem a na účet příslušného pořadatele, který jako jediný nese odpovědnost za rozsah a kvalitu jím poskytnuté služby.
  • Změna termínu, programu, místa a účinkujících vyhrazena. Ve vlastním zájmu se průběžně informujte na prodejním místě nebo na této internetové adrese.
  • Zakoupené vstupenky nelze ani vrátit ani vyměnit.
  • Ve vlastním zájmu chraňte vstupenky a jejich kontrolní čísla (PIN) před zneužitím. Kontrolní číslo lze použít pouze jednou, poté je vstupenka neplatná.
  • Kopírování a jiné způsoby padělání či upravování vstupenek se zakazují.
  • Nekupujte vstupenku od prostředníků, kteří nejsou vlastníky razítka na zadní straně vstupenky. Jinak riskujete, že se stanete obětí podvodu a že si koupíte bezcenný padělek.
  • Copyright 1998-2022 © Kam na Pardubicku, s.r.o.
    www.TICKETS.cz je registrovaná ochranná známka společnosti Kam na Pardubicku, s.r.o.
    Součást integrovaného prezentačního a rezervačního systému Doménová koule.